gulcin46_ kızlar meraba 12+6 yken gittim doktor ense kalınlığı 2.20 sınırda dedi 3 ü geçerse down riski dedi ikili teste yönlendirdi sizin bu haftalarda ense kalınlığı kaçtı sizce risklimi Allah a emanet ama yinede insan korkuyor fotoğraftan da bakıp yorum yaparmısınız 
Liyamm1 gulcin46_ benim 2,5 cmm denildi ama tam olecemedi bir 2 dedi sonra 2.3 , 2,7.. Dna test yaptik ilk orta risk çikti fetal dna yaptik ardindan çok sükkur negatif temiz çikti 🙏🏻 Insallah sizinde temiz çikar