Mercan_72 Batmanadan selamlar. Kızlar yeni hamileyim ama şunu tam anlayamadım. Adetin başlangıçı mı sayılır yoksa adetin sonundan itibaren mi gebelik sayılıyor.
Mercan_72 Srp53 yok canım son adet tarihimi Koydum acaba dedim başımı hesaplanıyor yoksa adetin sonu mu gebeliği
Srp53 Mercan_72 28 aralıksa 5+4 falansın sanırım beta 3000 üzeriyse doktora gidebilirsin kese falan gözükür
Zeyneppx Mercan_72 5+3 haftalıksın canım adetlerimiz aynı. Benim kese göründü ama keseye göre şuan 4+6 ymışım ben ☺️
Mercan_72 Srp53 gittim kese göründü merak ettim bende adetin. Başı mı sonu mu hesaplanıyor hamilelikte.
Mercan_72 Zeyneppx ya. Ben gittim kese göründü dedi 2hafa sonra gel dedi kalp atışını dinlemeye. Ozamn senim son adet bitiği 2ocak mı
EylulCinar Benimde 26 aralık son adet tarihim 5+5im Kadın doğum randevuma daha 10 gün var sabırsızlanıyorum ☺
Mercan_72 EylulCinar bir şubata gittim doktor 6da sonra sanırım kalp atışı dinletiyor. Öyle gel dedi 16da gidecem bakalım
EylulCinar Mercan_72 Ben 15 inde gideceğim 7+1 oluyor sanırım o zaman ☺ Aile hekimim acele etme demişti