Kahverengi Normalde kına yakan biri değilim hakkımda pek bir bilgimde yok tırnak mantarına iyi geldiğini duydum acaba işe yarıyormu gebelikte yaksam bir sıkıntı olurmu oje ve saç boyasını pek önermiyorlar ya ondan ikilemde kaldım
elmaelmaelma Kahverengi kına doğal bir şey, oje ve saç boyası gibi kimyasal değil. Bir zararı olmaz bebeğe.
Seyma10 Kahverengi leke olur falan diyolar ben olsam yakmazdım , nioli yağını geçiriyo diye okumuştum düzenli kullanımda bi deneyin isterseniz