NekwaSultan bugun doktora gıttım kalkanları gorunce sakın kullanmıyorsun bunları, bunlar bakterı toplayıp catlayan yarık yerlerıne bakterı topluyor dedı. Meme ucunu ıslak bırakırsan mantar olur dedı.
Bır oncekı gıttıgım doktor da bana sureklı ıslak tut falan demıstı
Valla bu doktorların dedıklerı bırbırlerini tutmuyor