Bende de hiç belirti olmuyor düzenli şekilde 10 günde bir tahlil yaptırıyorum bazen haftadan haftaya. Vücudum enfeksiyona çok meyilli çünkü. İlk doğumum da enfeksiyon+rahim ağzı kisaligindan olmuştu. Şimdi çok dikkat ediyorum az da enfeksiyon olsa hemen tedavi istiyorum