Canımız annelerimiz selamlar biz 39 haftalık olacağız nasipse doğumumuz çok yakın size bir soru sormak istiyorum. Gebelikten önce sağlıklı yaşama çok önem verirdim yediğim ve içtiğim herşeyin hesabını yaparak kalorisine dikkat ederek tüketirdim tabi gebelik olduğunu fark edince yeme düzenim daha esnek hale gelmeye başladı makarna ekmek pilav yemeye başladım mesela 😅önceden daha kontrollü ve sınırlı yerdim totalde 15 kilo aldım benim gibi olan var mı şuan canım ne isterse doktorumun izin verdiği sürece yiyorum ama doğum sonrası nasıl olur bilmiyorum bize çok kilo kalır mı acaba 😅