26+5 haftalık hamileyim 2 gün önce kontrolümüz vardı baş aşağı pozisyonunu almış ama rahim uzunluğunda bir sıkıntı görmedi doktor , şimdide bebeğimi sürekli sağ tarafta hissediyorum sürekli orada hareket ediyor karnımın sağ tarafı aşağı yukarı hareketli ama solda hiç hareket hissetmiyorum normal midir