Kızlar sancılar düzenli gidip gelirse ama hafif olursa da doğum sancısı sayılıyor mu yoksa şiddetli mi olması lazm hastaneye gitmek için? Benm doktor 10 dk düşerse gel dedi. 40 haftadayım arada yalancı sancılarm oluyor ama bugün biraz daha fazla oldu sırtım, karnım fln ağrıyor bazende regl sancısı gibi ama hafif biraz şiddetli değl