Biri boş biri dolu kese dediler ikizde olabilir boş olan yok da olabilir dediler aynı durum başına gelen var mı sonradan ikiside dolu denilen oldu mı yarın kontrolüm var yarın tam 7 haftalık olucak lütfen biraz konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi