esraeses Kızlar sorum başlıkta siz nasıl yaptınız ? Doğum paketi yaptınız mı ? Bana biraz gereksiz geliyor paket mesela ben bazı işlemleri yaptırmak istemiyorum ya da doktor değiştirmem gerekirse felan diye . Sizce yapılmalı mı ? Muayene ücreti 500 doğum ücreti 20 bin paketsiz şekilde böyle. Testler hariç . Paketli hali 33 bin herşey dahil .
ngksu esraeses doğum paketlerinin fiyat ve içerğini hastaneyi arayıp ayrıca mı öğrenmek gerekiyor doğum aigortasıyla da aynı şeymi bu arada bende bu konuda bilgisizim de form çok yerinde oldu 😂
2prensesannesiiii esraeses biz doğum paketi yapacaktık indik muhasebeye bize doğum ne zaman dediler bizde temmuz dedik yapmadılar temmuzda zam gelecekmiş
tugcesakzci esraeses paket yaptım çünkü muayene ücretleri, doğum ücreti, tahlil net sabit kalmayacak hastanelerin 3 aya bir zam yapma hakları var. 12 bine paket yapmıştım temmuzda, doğum olduğu vakit sadece doğum ücreti 30 bin tlydi. O yüzden paket mantıklı
esraeses ngksu ben hastaneye gidip o şekilde öğrenmiştim . Ekstra indirim yapmıyorlar fix paket ücretleri . Ama işte acaba diye düşünüyorum
izobellaaa-_- Doğumum olacak 5 aylık hamileyim birinci de paket aldım başında 2 sene önce 17 bindi şimdi. 2. Gebeliğime hamileyim bu sefer devlete gideyim dedim eşim manyak mısın orada insanın psikolojisini bozarlar dedi direk öğrenir öğrenmez paket aldık bence çok güzel benim paketin içinde her şey dahil sadece ayrıntılı ultrason yok 🥰 35 bine almıştım en son şimdi kaç oldu Allah bilir 5 ay önce almıştık
esraeses izobellaaa-_- ya benim de kafam da soru işaretleri var. İlk çocuğum da paket almamıştım . Şimdi 2. Hamileliğim bunda da paket konusunda çok kararsızım. Belki doktor değişmem gerekti memnun kalmadım ya da başka şeyler gibi . Mesela ben ilk hamilelikte şeker yüklemesi yapmadı doktorum gerek görmedi kilo alımım azdı diye . İkili test yaptırdım fakat üçlü dörtlü yapmadı doktor ikili güzel çıkınca. Ama bunların hepsi pakette ay kafam çok karışık
izobellaaa-_- ngksu arayınca da Söylemiyorlar maalesef yani ben kontrole gittiğim de aldım çıktım bir de tek çekim kabul oluyormuş hastaneden hastaneye değişir mi bilmiyorum
izobellaaa-_- ngksu ayrıca paket de ben 2 hafta da bir gidiyorum normal de ayda bir kontrol oluyor ama paket alınca 2 hafta da bir çağırıyor ayrıca zaten son aylar 1 hafta da 2 gün gittiğin bile oluyor bence paket çokkkk mantıklı esraeses
izobellaaa-_- esraeses ayrıca hem paket akınca 2 hafta da bir gidiyorum 🥰 diğer türlü 3 hafta bir gidiliyor insanın çocuğunu sık görmesi heyecanlı
izobellaaa-_- esraeses pakette doktor istediğini yapıyor yada yapmıyor canın ne istiyorsa mesela şeker yüklemesi ben istemedim ama istesem de yapardı özele gideceksen tabiki paket devlete gideceksen o ayrı ama dediğim gibi özele gidip paket almamak zaten doğururken de ayrı bir doğum parası alacaklar mesela benim arkadan 27 bine sadece doğum yaptı diğer türlü hep ücret ödedi Allah bilir kaça patladı
ngksu izobellaaa-_- ne güzel ya ben eğitim araştırmaya bağlı devlete gidiyorum 25 ocakta ikili taramaya girdim 25 nisanda da var o aralıkta gel cinsiyet öğreniriz bile demediler sıfır randevu bem şimdi şubat sonuna ramdevu alıcam da bi cinsiyetine bakalım zahmet olmazsa dicem
ngksu izobellaaa-_- doğum doğuma kadarki randevular ve doğumdan sonraki aşı vs kontroller dahilmi pakete
esraeses 2prensesannesiiii ya ciddi misiniz dalga mı geçiyor bunlar ya . Bize de yapmazsanız zam gelecek şuan mıayne hariç sadece doğum 20 Bin eylüle kadar zam gelirse değişir felan illa yapmaya zorladılar
2prensesannesiiii esraeses valla yapıyorlarsa yapın derim bize yapmadılar hazıran doğum olsaydı yaparlarmış sinir oldum vallaa
esraeses izobellaaa-_- ay gerçekten ozaman paket mantıklı çünkü her şey dahil doğum da tahlillerde 33 bin tl. Demek ki şimdi paket almasam sadece doğum 20 bin dediler eylüle kadar 30 40 olacak o
izobellaaa-_- ngksu tüh yaaa üzücü insan bir heves ile gidiyor devlet doktoru bir insanı niye geldin diye taşlamadığı kalıyor ayrıca pakette doktor bebeğin her yerini gösteriyor uçtan uca bak burası kafası gövdesi vs vs 🥰