Aynı haftadayız valla aynı durum bendede var halada oluyor sızlıyor ağrıyor. Dün doktor kontrolüm vardı cok sükür sıkıntılı bisey yoktu rahim büyüyor karın geriliyor kaslar geriliyor bunların olması cok normalmiş. Korkma yani bebişimiz büyüyor iceriside geriliyor. 1 haftadır agrı ve sızlama var bende de ama kimle konussam cok normal dedi. Doktorda dedi hersey gayet normal iyi diye icerde hareket ediyor bide