Paronayanne Benimde ilk gebeliğimde o haftalarda geliyordu ve oğlumu doğduktan sonra göğüslerim o kadar çok süt üretiyordu ki üstüm başım hep süt içinde kalıyordu. Bir göğsümden o emerken diğerinin altına bardak tutuyordum çünkü çeşme gibi akıyordu😍 bayada zayıf olduğum için ben bile beklemezdim bu kadar olacağını 😂🤣 inşallah sizdede öyle olur, içinizi ferah tutun hiç bir şey olmaz.