seviksongul Evet gayet normal bende 34+2 yim.Ve benim 4. Aydan itibaren başladı o bacak ağrısı vajina ağrısı popo ağrısı ne çektiğimi bi Allah bir ben bilirim topallayarak geziyorum yatakta sağa sola dönmek bile işkence biraz iyi gelmesi için doktorum magnezyum verdi ama bende bir işe yaramadı bazı kişilerde yarıyormuş.Eğer magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuzdan isteyebilirsiniz belki size iyi gelir🌺