Adenala Elfthh Göreve gidiyor genelde şehir dışına bir kere abisi ameliyat olmuştu ( estetik ) ona gitti
Dilan_55 Elfthh yani şehir dışı değil ama beni bırakıp köye gidiyor genelde 2 3 gün kalıyor orada 38 haftalık hamileyim hemde yanımda 4 yaşında kızım var 🤣
sedseda Elfthh Benim eşim de işi gereği bir ay eğitime gitmek durumunda kaldı ailem şehir dışında yaşıyor Ben de o bir ayı ailemin yanına giderek geçirdim ikimiz de Türkiye’nin birer ucundaydık zor günlerdi ailemle olduğum için Bi nevi mutluydum ama insanın kendi evi gibisi olmuyor eşine ihtiyaç duyuyor haliyle
Galya15 Elfthh canım benim eşim ilk hamileliğimde son 3 ayı yoktu doğumdan bir gün önce geldi şimdi yine 4-5-6. Ayında olmucak 3 ay sonrasında 40 günde bir 15 günlüğüne gidecek şimdi de 40 günde bir 15 yok :(
tugcemom_ @Elfthh benim eşimin mesleği asker yanımda değil maalesef çok zorlanıyorum kardeşim yanımda şu an. Bebeğime adapte olmaya çalışıyorum ama zor cidden eşin yanında olmaması. Sizin geçici süreli mi yok ?
Elfthh tugcemom_ benimde eğitimi var polis ya zaten gece çalışıyordu önceden de ben gurbetteyim yani kimsemizde yoktu şimdi annem geldi bı surelik ama eşini ıstiyr cogu zaman insan bı ben mi böyleyim hani eşime duskunlugumden degil ama ne bileyim çok üzülüyorum gitmesine😥
tugcemom_ @Elfthh tabi ki asıl şu an hamileyken insanın eşine ihtiyacı var bende onu yanımda çok istiyorum sürekli kötü ruh halindeyim o yüzden anlıyorum sizi ama kısa süreliyse gelecekse geri yıpratmayın kendinizi
tugcemom_ @Elfthh evet hep uzakta 3 senelik evliyiz görevde şu an 6 ayda bir geliyor senede iki üç kere çok zor şu an mesleği bırakmasını istiyorum 14 haftalık siz
Elfthh tugcemom_ bende çok ağladım duramiyorum kendimi sakinlestireyim diyorum ne bileyim nromalde de gittiğinde bu kadar etkilnmyrdum zaten geceleri zorlanıyorum daha tedirgin olurum 22 bende🥹
Elfthh sedseda kesinlikle insan kendi evi çok ayrı ama kiminle de.kalsan bu dönemde.esin olsun istoyorsun
Galya15 Elfthh eşime hep derim eskiden uzak mesafe ilişkimiz vardı evlendik artık uzak mesafe evliliğimiz var az kaldı delirmek üzereyim bende 😂
isum Elfthh 1 ay yurtdışına gitti, çok pişman oldum yolladığıma, bir daha zorunlu olmadığı sürece yollamam, benim ruh halimin onun varlığına bağlı, ailemin evi bile dar gelmişti bana