Deryalina- Bebek hareketlerinde son bikac gündür azalma var akşam üstü bir iki defa hafif hareket hissediyorum sadece normal midir acaba
Umran_r1103 Deryalina- ben 36 haftalığım doktor bana bebek hareketlerinde azalma olursa gel demişti bi gidin isterseniz doktora
Bebekbeklrkn Deryalina- benimde oluyor korkuyorum dürtüyorum gece emin olana kadar 38 haftalığım bende doktor günde 5 kere hissetmelisin dedi