Ben de kararsız kaldım. Doğuma daha var, sleepy aldım 2 paket 2 numara. Ama 1 numara için prima premium care mi alsam diye düşünüyorum.
İlk çocuğumda sadece premium care kullanmıştım bezden kesene kadar.
Paketlerden de anlaşılmıyor kalınlık ve kalite durumu. O yüzden doğuma kadar başka bez almamak daha iyi olacak belki de.