Seymaatmaca Kızlar merhaba yorumlarmısınız daha önce bi düşük yaşadım beta yavaş mı yükseliyor sizce bugün regl gecikmemin 3. Günü oluyor 30 ocak - 22.9 1 Şubat - 167.9 4 Şubat - 464.13
Suule94 Seymaatmaca gerçi 1 Şubatla 4 Şubat arasiymis ben ard arda yaptınız sandım 2 kat artmasj lazım ya güzel ama degerler
Seymaatmaca Aysenurates43 teşekkür ederim biraz düşük gibi geldi o yüzden sormak istedim tedirgin oldum 🫶🏼🌸
Bsraakgll0 Seymaatmaca bizim bilgimiz ne kadar yeterli olabilir bilmiyorum canım ama bence gayet iyi ben düşük yaptığım gebeliğimde 9 gün gecikmeyler 764 ile öğrenmiştim senin artışın bence gayet normal🌸🫶
Seymaatmaca Bsraakgll0 öncelikle çok geçmiş olsun canım rabbim hayırlı zamanda sağlıklı şekilde tekrardan nasip etsin inşallah. 🫶🏼 benim gibi yaşayan var mı diye merak ettim bende bi düşük yaşadığım için bu sebepten dolayı tedirginlik yaşıyorum 🌸