Sabahtan geçmedi böyle alt taraf baskı ağrı hafif var korkuyorum doktor randevuma daha var ama sanırım gideceğim 18+3 haftalığım idrar yolu enfeksiyonum yok yeni baktırdım ilk gebelik pek bilgim de yok geçsin istiyorum rahatsız ediyor gibi , idrarı uzun süre tutmuş gibi bir ağrı olur ya onun gibi oluyor bilenler yorum yapabilir mi?