pilateslover ben özel hastanenin acilinde ücretli yaptırdım, geçen çarşamba sağlık ocağında vermiştim şimdi yine artış için sağlık ocağında vericem. İlk muayene içim bir hafta daha beklemeyi planlıyorum en azından kalp atışı da duyalm diye öyle gidicem doktora yani. Hastanelerin acili bakmıyormuş diye duymuştum kadın doğuma gitmek gerekiyormuş