2prensesannesiiii Bir de insan merak ediyor🙈 Benim de bir oğlum var kız olsun da istiyorum her ikisini de tatmak istiyorsun doğal olarak. Biraz da kızların biraz nazlı, niyazlı ve ağlama modunda olmasından korkuyor değilim. Allah en iyisini bilir diyorum ilk hamile olduğumda deli gibi kız hissediyordum, kız görüyordum rüyamda. Şimdi erkekte olabilir diyorum 🙈 Sanırım her ikisine de hazırım bizim de bu cuma kontrolümüz 14+0 olacağız.