Busrakrkmz28 14 haftaya girdik sanki bebeğim karnım da oynuyor tekmeliyor gibi siz de hissettiniz mi bu haftalarda yoksa psikolojik olarak mı öyle hissediyorum.
Migrenligebe Busrakrkmz28 15. Haftada bi seyler kayiyor gibiydi. Bagirsak hareketleriyle de karistirilabiliyormus ama.
Elizveannesi Busrakrkmz28 tekme gibi dersen bağırsak hareketidir, gazdır. Ama kayma gibi bişey hissettiysen bebektir. Bir de ilk gebelikse çok erken. 2.gebelijte bu haftalarda hissedilebiliyormuş.