Bata 6 gün kala dan başlayarak gebelik testi yapmıştım silik çizgilerle hep pozitif çıkmıştı,en son erken gebelik testi de yapmıştım 2 tane oda çıkmıştı tabi bu sürede kafamda karışıktı çünkü düşükle sonuçlanan bir gebelik wardi yazın Ağustos ayında testin o yüzden pozitif çıktığını da düşünmüştüm çünkü silik ti hep testlerim ama çok şükür bugün tekrar ettim testi koyulaşma warmı diye yaptığım anda iki tane kırmızı çizgi çıktı sanırım gerçekten gebelik War ayın 3 ünde regl olmam gerekiyordu SAT 3 ocak🌸🥰Rabbim isteyen bütün güzel yüreklilere nasip etsin inşallah 🤲 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi,🤲
