_mombaby Asli1453 canim ilk kızımda nisanim geldiginde sancım başlamıştı ben acile gitmiştim tam bilgim yok ama gtsenmiki içinde korku falan kalmaz belki
Dygudamla81 Asli1453 benim ilk kızımda cuma nişanım gelmişti sancım başlamıştı pazar sezaryana alındım sen yarın alıncakmışsın bi doktoruna danış bence ama eğer suyun falan gelirse mutlaka acile git
_mombaby Asli1453 istersen bı git sancın falan varmı kız bide daha bilgili insanlar yazacaktır ona göre davranırsin fakat ben korktugumdan gitmiştim
_mombaby Asli1453 dikkat et canim takip et inşallah sabaha kadar sıkıntın olmaz hayırlısı ile dogumlarimiz olur sen tam kaçta yapacaktın doğum
_mombaby Asli1453 aman doktorlar numara vermiyor devlette özelde olsa sorabiliyoruz da inşallah hiç bişey olmaz takip et sen yinede ama ihmal etme
Adensmom8 Asli1453 hayır korkmayın benimde sezeryandan bir gün önce nişanım gelmişti dr hiçbirşey yapma yarın doğuma alıcaz zaten demişti 🥰