Seymabal41 ben 16+4üm canım ama cok zayıf hamile kaldım o yüzden iki haftadır göbeğim cok belliymiş oyle diyo etraftakiler . basenlerim de cok büyüdü, 2 ayda 6kilo aldım nolcak bilmiyorum , benim annemin de iç karnı genişmiş iki cocuk doğurdu bi tane çatlağı yok , Allah nasıl isterse oyle oluyor bence şişse de güzel şişmese de hiççç dert etmeyin 😊