ressamanne_ Kızlar multivitamin bunu kullanıyorum kaç ay kullandınız siz, doktorum hamilelik süresince diyor ama içinde folik asitte var onu kesmeyecekmiyiz 3. ayda anlamadım?
gncglozclk ressamanne_ ben gebelik sonuna kadar kullandım dogum sonrası da kullanıyor elimde kalmadı ıcın 38. Haftada bıttırdım ilacı devamını almadım hamıleler ıcın kullanılan vitamin ilaçlarının ıcınde folık asit mevcut hepsinde takılma canım ona
mombarbie_ ressamanne_ bu bir takviye direk folik asit değil o yüzden 3 aydan sonra kesmiyoruz 36+6 haftaligim hala kullanıyorum
Nurmert ressamanne_ doğuma kadar hatta doğumdan sonrada 6ay boyunca kullanılacak demişti doktorum bebek annedeki tüm vitaminleri alıyormuş çünkü
ressamanne_ gncglozclk ay bilemedim folik asit kesiliyor diye biliyorum 3. Ayda da ondan soracağım yine doktora
gncglozclk ressamanne_ ayrı olarak kullandın ılk 3 ay olan folık asiti kesiyorsun zaten ama imomun ıcınde olan folık asit extra takviye ıcınde vitaminlerde var o ilacın zaten hamilelık boyunca folık asit hayatından komple cıkmıyor kullandın vitamin ılaclarının ıcınde olcak bu arada imom kullan cok guzel bi ilac balık yagı var kokusu rahtsız ederse dolaba koy ben oyle yapardım sıcakta kokusu cok olmasın diye 😂 yınede sor ıcın rahat etsin canım
Oztrksadiye Bende onu kullanıyodum sonra kokusuna dayanamadım regenesis geçiş yaptım ama dedigin gibi benimde içim rahat degil fazlası zarar diyolar
Eylul_eylul Bende regenesis kullanıyorum ayrıyetteb demir ilacımdada da folik asit var fazlasının idrarla atılcağını söylüyorlar kimi de zararı olduğunu söylüyor haliyle insan tedirgin oluyor
ressamanne_ gncglozclk zaten ı mom kullanıyorum başından beri, kokusu için bende dolaba koyuyorum yoksa içmek zulüm😂
ressamanne_ mombarbie_ evet ama folik asit mg ı düşükte değil o sebeple tekrar danışacağım fazlası zarar bebeğe