Halin Kızlar 25+3 haftalığım. Dişim çok ağrıyor. Dolgu yapılması gerekiyor. Kendi doktorumdan izin kağıdı aldım müdahale edilebilir diye ama devletteki diş doktoru bi sıkıntı çıkarır mı acaba??