Kızlar ilk doğumunda serklajla doğurup, 2. Hamileliğini geçiren var mı? Ben ilk kızımda 25. Haftada serklaj oldum. 37ye kdr yattım. İkincide de dr 12. Haftada dikişi atarım dedi. Şuan hamile değilim ama düşünüyorum bazen. Sırf serklaj yüzünden cok korkuyorum