Dmrly bende birboncekinde sorun vardı betam hem düzgün artması hemde gelişim sorunu yaşayıp 9 haftalık kaybettim , ama bu 2. Gebelikte Dr 3 kere istedi ve 500 de iken bıraktık 🤔🤔 kesengozukmus okuduguma göre , sıkıntı yoktur inşallah bence verilmemesi gerek artık çünkü bir anlam taşımıyor. Şimdi önemli olan kesenin büyümesi icindeki embriyo gelişimi. Bazen lab da çalışırken yeteri kadar solüsyon koymuyorlar sa bile beta farklı çıkabiliyor
Dmrly