Seymakpinar Herkese merhaba. 37+4 haftalık hamileyim. Bir kaç gündür doktorun önerisiyle hurma yiyip, merdiven inip çıkıyorum. Bugün sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor bir kaç saniyeliğine yaklaşık 5-6 defa oldu. Doğum sancısı olabilir mi?
nur34_ Seymakpinar dogum sancisi adet agrisi gibi oluyor kramplarda oluyor tabiki ama dogum başladığını belirtiyor yakinlastigni gosteriyormus doktorum soylerdi bunu
Tatar59 Seymakpinar hemen anlayamazsın doğum sancısını. Daha zaman geçsin bekle. İlerledikçe anlarsın ancak.
mrsckmkc Seymakpinar sol kasıkta batma bende de çok oluyordu ne zaman test yaptırsam hep enfeksiyon çıktı. Genelde sol kasığa vuruyormuş sanırım enfeksiyon. 🥺
Seymakpinar Adet sancısı da oluyordu ama bu farklı bıçak saplanır gibi. İdrar yolu enfeksiyonundan da şüpheleniyorum
Seymakpinar Gizemyldz-1997 bence de çok fazla akıntım var zaten mantardan ve enfeksiyondan çekiyorum hamileliğin başından beri