Kızlar merhaba çok korkuyorum bende 20 haftalık hamileyim. Doktor plasentada lakunlar göründüğünü söyledi. Ama bebeğin boyu da kilosu da bir sorun yok.Fakat neden dolayı bu lakunlar oluştu yani kanama alanları bilgisi olan var mı? başına gelip sağlıklı doğum yapan var mı çok korkuyorum.