Kızlar bebeğim aşırı kusuyor 5 gün sonra tam 3 aylık olacak doktora da götürdüm mamayı bırak anne sütü ile devAm et diyor ama benim o kadar anne sütüm yok keşke olsa sagiyorum 10 ml anca geliyor gelmiyor bebeğim de 2 dk dan fazla ememiyor zaten mama vermediğimde ortalığı yıkıyor o öyle dedi diye 90 veriyordum 60 veriyorum yine kusuyor tekrar istiyor açken 30 bile versem belli miktarını kusuyor çok yordu beni artık bu kusma reflü yatağı vs kullanıyorum hep gaz da çıkarıyorum az da besliyorum kafayı yemek üzereyim