Merhaba anneler ve anne olmayı can-ı gönülden isteyenler. Benim 12 yıllık hasretim yaklaşık 4 hafta önce yerini umuda bıraktı. Size hikayemden bahsedeyim. Evliliğimin 4.yılına kadar ümitle ve sabırla bekledim. Ters giden birseyler vardı. Aslında hiçbir problem olmamasına rağmen hamile kalamadım. Kilolu bir kadındım ve hic mutsuz olmadım kilom gun geçtikçe arttı. Bir dolu tahliller testler tüp bebek denemeleri aylar yıllar geçti. Tam 7 kez düşük yaptım. Hicbir kalp atışına şahit olamadım. 1 sene once mide küçültme ameliyatına karar verip 104 kilodan 66 ya düştüm. Ekim ayında 1 düşük daha yaşadım, ocakta hamile olduğumu öğrendim. Fakat 😞 gecen salı ve cuma günü yine aynı lekelenme ile karşı karşıya kaldım. Korkumdan yerimden kalkamıyorum Rabbim herşeyin hayırlısını versin. Bende ısrarla ıstiyorum. Sizlerden de dua beklerim bu sefer sonuca kavuşalım. Amin.