Bahar1802 26 haftalık hamileyim vücudum ödem toplamaya başladı siz de durumlar nasıl? Ödeminizden kurtulma yöntemleriniz var mı?
Tatar59 Bahar1802 ben bir ay diyet yaptım gitti hepsi resmen süzüldü yüzüm görenler bile zayıflamış gibi görünüyorsun dedi aslında kilom değişmedi ama ödemi attım. Tatlıyı ekmeği kesmiştim tamamen. Tuz en onemlisi en çok tuz ödem yapıyor.
Temmuzmucizesi26 Bahar1802 valla başa çıkamıyorum masa başı çalışıyorum akşam eve gelince resmen her yerimden bir ayak daha çıkıyor… ama hafta sonları çok iyiyim hareket bol su tuzlu şeylerden de uzak durdun mu aslında faydası bayağı oluyor
josephine_ 35 haftalığım ben de hiç ödem yok yürüyüş yapıyorum bol su içiyorum fazla hareketsiz kalmamaya çalışın kendinizi çokta yormayın tabi
Bahar1802 Minigiim-vebenn52 su içiyorum hatta hayatımda hiç içmediğim kadar ama turşu yiyorum sanırım o çok etkiliyor
1palyaco Bahar1802 tuz tüketimine dikkat edin , soğuk duş iyi gelecektir , çok hareketsiz kalmayın yürüyüş yapın , uzandığınızda bacaklarınızı hafif yukarı kaldırır pozisyonda bırakın en önemlisi de su tüketimi bol su tüketin .
Bahar1802 1palyaco havalar çok soğuk diye yürüyüşü aksattım biraz bu hafta düzenli yürümeye başlıyorum 👍
1palyaco Bahar1802 evet yürüyüş iyi gelecektir dışarda yapamazsanız evde odadan odaya olduğu kadar 😁 duştan çıkmadan önce soğuk suyu açıp bacaklarınıza tutmanız da iyi gelecektir hem varisi de engeller.