Ben ilk gebeliğimde yaşamıştım. Çok sancılı geçmişti. Doktor ilaç vermemişti ama günde 3 lt su içiyordum ve 1 tane maden suyu. Birkaç gün sonra kesildi sancılarım. Doktorum hamilelerde böbrek sıkıntılarının, idrar yolu enfeksiyonunun normale göre daha çok görüldüğünü o yüzden çok su tüketmemi söylemişti.