Ben bebek için 2tane hastane çıkışı koydum bi tane isimli tulum koydum iki tane yedek elbise aldım toplam 20tane bez aldım 1paket ıslak mendil aldım ağız mendili her kıyafeti için koydum battaniye aldım kış olduğu için kalın ve ince 2tsne kendime 3pijama takımı aldım biri fotograf cekimi için ped 4-5iç çamaşırı alın muhakkak kendime yine kalın bir sabahlık aldım üşürüm belki diye aklıma gelenler bunlar