Cansucannnnnnnn baharmom35 insllah hepimiz güzel sonuçlar alırız canı bnim korkuyorum bnim başka embriyomda kalmadi
Aabbccc Cansucannnnnnnn kizz ne diyecem midem bulanıyor diyorum acaba tuttu mu anneme 😂ama ilaçlardan öyle
Aabbccc Cansucannnnnnnn hahahah benimde sanki hamilelik var diye😂😂😂belki psikolojik belkide ilaçlardan ya avokado yiyorum onu sevmiyorum o midemi bulandırıyor
Cansucannnnnnnn Aabbccc hahahah bn diğer transferde çok yedim avakado bu kezde Alicaktim bulamadım çokta aramadm açıkçası elime ne geçerse onu yiyorum bu transferde 😂daha doğrusu eşim ne hazırlarsa
Aabbccc Cansucannnnnnnn çok iğrenç ya tadı hiç sevmiyorum ama günde bir tane yiyorum 😌bimden al uyguna geliyor ye canım😌bende annemin evindeyim annem bakıyor bana😂
Cansucannnnnnnn Aabbccc ay ne güzel benim annem uzakta malesef sadece eşimle ben varız burda mecburen eşim bakıyor 😂bu arada ben bugün baya kalktım yemek flaan hazirladm yavaş yavaş
Cansucannnnnnnn Aabbccc eşim yapıyor kuzm ona acayip alıştım bu transferde hiç sismedi kalcam öbüründe bildiğin top top kalıyordu bu kez çok rahatım çok şükür
Aabbccc Cansucannnnnnnn eşin biliyor mu ki kuzum ay benim tek korkum kalçadan iğne o yüzden özellikle onu istemiyorum dedim dex olanı ver dedim göbek daha rahat geliyor banada🙂
Cansucannnnnnnn Aabbccc evet kuzum kesinlikle o daha iyidir eminim ama doktor yazınca aldm bunu aldım bakalım zaten son 5 tane kaldı 15 tane idi
Aabbccc Cansucannnnnnnn ben normalde annemin olduğu yerde yaşamıyorum annemlere geldim eşim yanımda yok benimde 😑oo maşallah hızlısın bende biraz ev içinde yürüyüş yaptım ama tansiyonum düştü kalkinca
Cansucannnnnnnn Aabbccc çok yatınca başı dönüyor kuzum insanın sen yarında yat sonra yavaştan kalk şimdi ağrın vs var mi
Aabbccc Cansucannnnnnnn evet canım çok yattgim için baş dönmesi yaptı hiç bir ağrım yok canım benim sadcee kasiklarimda böyle ağırlık var sanki ama o da ignelerden transfer den öncede öyleydim
Aabbccc Cansucannnnnnnn aynen ama çok pahalı işte o da canım ama devam edersin kuzum progesteron 12.haftaya kullandirtiyor çoğu doktor siz hangi doktorda yaptınız