Sesusa bi ben hissedemiyodum sanırım 😅 plan yaptım hatta sabah evden çıkarken kesin negatif gelicek günlerdir cips falan yemiyorum transferden dolayı (kırmızı çizgim bayılırım) akşam ağlaya ağlaya hem ağlarım hem abur cubur yerim diye 😂 allahıma çok şükür pozitif geldi, inşallah darısı başına çok güzel olucak her şey gönülden inanıyorum bol bol dua edicem ♥️🙏🏼