Bir haftadır göğüslerimde bi hassasiyet, ara ara kasıklarda bi batma oluyordu ama dünden beri regl olacakmışım gibi bi ağrı ve kasıklarımda geçmeyen ağrı. Hafif beyaz akıntı oluyor arada. Regle 6 gün kaldı çok da test yapmak istemiyorum moralim bozulacak diye.. yumurtlama dönemini de değerlendirdik bakalım, böyle olan var mı aranızda ? Bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi ?