songuldgn canım bende Pazartesi doğum yaptım bugün tam 1 hafta oldu. Hamileliğimde de hep inandım sütümün olacağına ve yeteceğine bunu hamilelik sürecinde bebeklerimle de konuştum hatta 🥰 çok şükür ki öyle de oldu. Benimkilerin ikiz olmasına ve sezaryen olmama rağmen bırak yetmemeyi fazla bile sürekli göğüs pedi ile geziyorum. 😂🙈 sende bu anlamda gereksiz endişeye kapılma ve inan lütfen. İnan inan ki yetsin. 🙏🏻😇🥰