Edali25 aynı benimde öyle oldu evde otururken ayağa kalktım kan boşaldı kocaman parça düşürdüm dedim herhalde düşürdüm bebeğimi acile gittik bişey yok kanam alanımda yok progestan fitil yazdı düşük önleyici onu kullanıyorum bu kanamaların sebebi nedir kimse bilmiyor her gebenin bi kısmı kanama geçiriyor