Asdfj aksoy005 aysemin hanıma çok iyi diyorlar ama Suluova devlet hastanesindeymiş Bırde Aysun hanım vardı ben çok memnun kalamadım diğerleride daha yenı geldi pek bilgim yok şimdi bende gideceğim bir kaç aydır adet düzesizlğim var bakalm hangi tarafa
aysegulk07 aksoy005 merhaba hangi doktora gittiniz acaba Cahide hanıma gittiniz mi ben şu an başka bi şehirde ona gidiyorum burada görev yapıyor da ben çok memnunum siz de memnun kalmış mıydınız
aksoy005 Asdfj Aysun hanıma asla gitmem bı arkadaşım onun ameliyatı esnasında az kaldi gidiyordu kaç gün yoğun bakımda kaldi
aksoy005 Asdfj bende ilk doğumda tüm kontrollerime Gülbin hanıma gitmiştim ama o zaman muayene ücreti 400dü şimdi olmuş 2000😅
aksoy005 Asdfj öylemi simâsı yabancı gelmiyordu demek ki hastanede görmüşüm daha önce sizin hastanede gittiğiniz memnun kaldığınız doktor var mı
Sematt Cahide ur hanım iyi bence şimdili güler yüzlü biri ama malum hasta çok doktatın yanındaki süre az
aysegulk07 aksoy005 bende şu an çok memnunum Tunceli de görev yapıyoruz o da burada mecburi görevde çok tatlı bi hanımefendi ve aşırı güzel bilgilendiriyor 😇
aksoy005 aysegulk07 evet benim duyduğum söylemler de o şekilde idi bı devlet hastanesine göre çok güzel bilgi veriyor bakıyormuş
kaplanseren aysegulk07 Merhaba, sizde mi Tuncelidesiniz Cahide hocaya gidiyorsunuz 🙂 Biz de gebeliğimi kendisiyle takip ediyoruz çok pozitif sakin huzur verici bir yaklaşımı var çok memnunum 🥰
aysegulk07 kaplanseren aaa merhaba evet Tunceli’de görev yapıyoruz Cahide hanıma gidiyorum çok memnunum şu an kaçıncı haftadasınız hatta cuma günü randevum var izindeydi izinden gelsin diye bekledim Cahide hanımı 😅
kaplanseren aysegulk07 🙂 23. Haftaya girdik kızım olacak Allahın izniyle. Benim de haftaya perşembe kontrolüm var. Siz kaçıncı haftadasınız, iyi geçiyordur umarım hamilelik süreci 🙏