Rabiacyrn17 Kızlar sabah 10 dan beri böbrek ağrısı gibi böbrekten vurup karnımın üstüne doğru yatılan göğsümü sıkıştıran bi ağrı var sancı mı bu anlamıyorum ilk gebeliğim böyle olan var mı aranızda 37+5 haftalığım
Rabiacyrn17 ikiprensannesi53 acil bi durum yok bebeğim de hareketli erken gidersem suni verirler o yüzden gitmek istemiyorum
Kubra-nur5 Rabiacyrn17 aynı ağrıyı bende yaşadım dün sancı sandım acile gittim sancı değilmiş böbreğimde büyüme varmış o yüzden ağrım olmuş. Bence gitmen lazım acile bi muayene ol aklında kalmasın için rahat eder sancı mı başka bisey mi öğrenirsin
Rabiacyrn17 Kubra-nur5 bugün kontrolüm vardı zaten gittim sancı çıkmadı bebekte iyi ama bende çok fena ishal var mide bulantısı var enfeksiyon olabilir dedi enfeksiyon bölümüne gidicem yarın