Ben evlenirken robot süpürge ve philips normal kablolu almıştım. Evlendikten sonra da dyson aldım yani evde 3 süpürgeden de var. En çok hangisini seviyorsun dersen robot süpürge derim. Tabiki her birinin yeri farklı detay temizlikte büyük süpürge ihtiyaç oluyor süpürgelikleri süpürmekte falan robot bi işe yaramıyor. Ama ne zaman evden çıksam robot süpürgeyi çalıştırıyorum gelince mis. Evdeyken fazla açmıyorum çünkü sesi rahatsız ediyor genelde turbo ayarda açtığım için sesi bi tık fazla. Ve bugün evi normal kendim süpürmüş olsam bile yarın robotu çalıştırınca içinde bir dünya toz oluyor. Detay temizlik için değil ama günlük kullanım için çok işe yarıyor bence, kahvaltıdan sonra sadece mutfak için çalıştırıyorum, saçımı düzleştirdiysem vs sadece yatak odasında açıyorum gibi gibi