Dün gece 3 saat aralıksız süren karın ağrımdan hastaneye gitmiştim ciğer geliştirici yaptılar nst de sancılarım da çok çıktı sonra serum falan yapıp eve gönderdiler ama ağrının neden olduğunu hala bilmiyorum normal yalancı sancı mıydı acaba birde bu haftalarda ciğer geliştirici yapılıp yine de erken doğum yapan anneler beni neler bekliyor😢