Kızlar doktorum benden bi kaç tahlil istedi bunların başındada açlık glukozu vardı sağlık ocağında yaptırabilirsin dedi yaptırdım sonuçlar çıktı ama sanırım açlık glukozuma bakmadılar ona göre şeker yüklemesi gerekirse yapıcam demişti hangi değer oluyor ve parmaktan kan alarakmı bakılıyor e nabızda diğer tahliller var bu yok ilk gebeliğim bilgisi olan varsa yazabilirmi