ilkgozagrim__ Kızlar Bebek Vajinama baskı uyguluyor sanki doğurucak gibi hissediyorum yaaa o öyle baskı uygulayınca Çok tuhaf Size de oluyor mu ve neden oluyor sizce 29+2 haftalığız 3-4 gündür Vajinamda hissediyorum Resmen bebeği bu normal mii
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ benimde öyle canım zonkluyo resmen her vajinama tekme atışında doktor ayakları dedi bana , bende de enfeksiyon var antibiyotik fitil kullandım geçmedi bol limonlu su iç dedi
busduuk1914 ilkgozagrim__ bende de oluyor. 2 gün önce kontrolde sordum doktoruma. Gayet normal dedi. Düzenli sancın olursa, su sızıntısı, kanama vs yaşarsan hemen beni ara dedi. Dinlenince geçiyorsa korkmana gerek yok büyüdüğü için oluyor dedi
duriskonunannesi ilkgozagrim__ baş aşağı döndüğünde olur ondandır ,kasılma ,sancı durumu yoksa kafasının baskisindandir
Ecemp1610 ilkgozagrim__ kafa baskısından oluyor ben sarklajlıyım iki gün önce o dikişleri patlattı çıkıyor sandım kalça altına yastık koyup yatın mutlaka
ilkgozagrim__ busduuk1914 yani dinlenince geçiyor ama yattığımda en az 20 dk hissediyorum o derece siz kaç haftalıksiniz
burcucelik07 Nioli yağı kullanmanızı tavsiye ederim. Bi de iki günde bir falan ılık sirkeli suyla vajinanızı yıkamanızı.
ilkgozagrim__ duriskonunannesi yok kuzu o durum sadece vajinamda hissediyorum işte ayağı mı kafası mı artık bilmiyorum tuhaf
busduuk1914 ilkgozagrim__ 28+3teyim bende öyle yarım saat hissettiğimi biliyorum hatta doktora da dedim hocam çıkacak sanıyorum o kadar zorluyor korkuyorum dedim. Hiç korkma dakika tut dinlenmeye geç düzenli devam ederse 5-10 dakikada bir sancın gelirse hemen müdahale ederiz dedi. İçim rahatladı benimde
burcucelik07 ilkgozagrim__ enfeksiyon için dedim onu ben hamileliğimin başından beri yapıyorum çok şükür faydasını gördüm öyle enfeksiyon mantar falan olmadım