Linatkgl Yarın saat 7 dr yatışım var ve çok kokuyorum çok tediriginim bişey olacak diye dua edin bana lütfen 😢
Sadeceanne2 Linatkgl o kadar rahat o kadar stressiz gir ki inan çok rahat geçiyor korkmanı gerektirecek hiçbir şey yok
Ayssedmn Linatkgl Hiçbirşey olmayacak ve güzel geçecek zaten sezeryan çok güzel bir doğum şekli daha kolay ve acısız içinizin aşırı rahat olması gerek. Allah sağlıkla kavuştursun inşallah
Birsen56 Linatkgl inşalah güzel geçer bol bol dua et sağlıkla al kucağına bebişini darısı başıma bu günler çabucak geçsinde kurtulayım bende bu korkularımdan artık doğurayım
Linatkgl Yazmelegi_ inşşalah güzel geçer 😣 Dikkat-BebekVar çok teşekkür ederim alıcaö ❤️ Sadeceanne2 inşşalah dediğiniz gibi olur Allah razı olsun ❤️
Dikkat-BebekVar Ayy hiç merak etme çok rahat geçiyor yanında bol bol nescafe ve bitter çikolata götür, kayısı hoşafı yap götür.
Linatkgl Yazmelegi_ benim korkum kaybetmek 10 yıl sonra çocuğum oldu benim tedaviyle zaten sezaryanıda risk almamak için yapıcaz ya bebeğime bişey olsa 😢çok korkuyorum