Pinark92 Edus35 doktoruma sordum biraz önce bu şekilde ara ara giren ağrıların normal olduğunu söyledi:)
Edus35 Pinark92 iyi bari sevindim adına canım kötü düşünme hiç herşey yolunda olsun hepimiz kucağımıza vaktinde alalım bebişleirmizi inşallah 🤲🏼🩷💙