Unzile31 Hiç korkmayın, ameliyat fikri biraz korkutucu geliyor kulağa ama süreç o kadar da korkutucu değil. 38. Haftada doğum yaptım. Baş ağrım çok az oldu , doğum sonrasında bir şeyler yiyip içmeme izin verdiklerinde biraz bitter çikolata yedim , kahve ile aram yok o yüzden içmedim. Sık sık ağrı kesici yapıyorlar zaten. Sondayı ise tam uyuşma gerçekleştikten sonra taktıkları için hiç hissetmedim, ne takarken ne çıkarırken canım yandı. İlk kalkış, saate bakmadım ama sanırım 5 6 saat geçmişti üzerinden, kendimi hazırlamıştım , kendimi hazırladığımın altında bir acı oldu , dayanılmayacak gibi değildi. Herkesin acı eşiği farklı tabi ama benim düşüktür iğne vurulurken bile canım acır. İlk doğumumdu alt açmaktan bebek tutmaya kadar tecrübesizdim yardım edecek birine ihtiyacım vardı bence sezaryen doğumun tek handikapı sonrasında en azından bir kaç gün birine ihtiyaç duymak. Umarım sağ salim kucağınıza alırsınız. 🥰