_Tazeanne Kızlar dünden beri yürürken içerden özel bölgeme bişey batıyor gibi veya sağa sola dönerken oluyor çatı ağrısı nasıl bişey bu haftalarda böyle olması normal mi 27+6 haftaliğım
Lavinya_21 _Tazeanne bende de cok oluyor ama bacak arama yastık koydygumdan beri agrı olmuyor eskisi kadar
Musemma06 _Tazeanne uzanırken bacağınızın arasına yastık koyun çok fayda ediyor ben 39 haftalığım başka türlü yatmanın imkanı yok
aylin_23 Benim 12 haftalikken falan vardı yürüyünce oturunca rahatsiz ediyordu rahim büyüyünce normal dediler olması ardından bir süre sonra geçti şuan 32+1 im tekrar başladı agri oluyor
_Tazeanne aylin_23 geçen hafta kontrole gittim daha çok var bidahakine normal mi diye korkuyordum da teşekkür ederim ☺️